Архівний відділ

Миронівської райдержадміністрації

Київської області

a

Послуги

Перелік послуг:

1.Виконання запитів фізичних та юридичних осіб.

2.Надання документів для користування в читальному залі.

3.Упорядкування документів в установах та організаціях.

4.Виготовлення копій архівних документів.



Перелік запитів, що виконуються архівом:

1.Про виділення або відведення землі приватним та юридичним особам.

2.Про підтвердження прав власності на нерухоме майно.

3.Пошук та надання копій документів ( рішень виконавчих органів-про с творення підприємств, установи, організації тощо )

 



Характеристика основних видів запитів:

Запити громадян до архівного відділу поділяються на :

1.Соціально-правові;

2.Тематичні.

 

  1. Соціально-правові запити  стосуються надання необхідної інформації:
  • про трудовий стаж в установах, організаціях Миронівського району;
  • про заробітну плату в установах та організаціях Миронівського району.

Запити виконуються безкоштовно. Термін виконання запитів- 1місяць з дня реєстрації заяви або листа.

    2.Тематичні запити стосуються надання інформації з певної проблеми або теми за визначений хронолічний період про:

  •   виділення земельної ділянки установам, організаціям та     приватним особам на території Миронівського району;
  •   надання копій рішень, розпоряджень та постанов уповноважених органів  ( виконавчих комітетів районної та сільських рад ) , а також окремих управлінь Миронівського району;
  •   змін в адміністративно-територіальному устрої Миронівського району, перейменування  вулиць ( надається безоплатно громадянам для вирішення їх соціально-правових потреб, наприклад: встановлення громадянства);
  •   будівництво установ, організацій, господарських комплексів, житлових будинків, заснування навчальних закладів тощо.

Всі запити тематичного характеру виконуються на платній основі. Сума оплати роботи за зверненнями установ, організацій та фізичних осіб встановлюється згідно прейскуранту цін на роботи ( послуги ) у сфері використання документів, затверджені розпорядженням голови Миронівської райдержадміністрації від 27.12.2011р.,№738 і  виконуються архівним відділом на договірних засадах. Терміни   виконання запитів можуть бути подовжені в залежності від складності роботи.




Інформація про консультації, що надаються:

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» відповіді на запити надаються архівним відділом протягом місяця, і в залежності від результатів пошуку- архівна довідка, або негативна відповідь, якщо відповідних документів в архіві не виявлено.

Запити інвалідів та ветеранів Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років, ветеранів праці, непрацездатних осіб та осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, інших осіб, що потребують соціального захисту – виконуються в першу чергу, і ,по можливості, терміново.

Відомості про стаж роботи та зарплату, які зберігаються в документах з особового складу ( наказах з особового складу, особових рахунках, відомостях по нарахуванню заробітної плати ) зберігаються в архівах установ, підприємств, організацій на протязі 75 років і не підлягають передачі на державне зберігання до архівного відділу.

Якщо установа ліквідована, то потрібно звернутися до трудових архівів, які діють при сільських радах Миронівського району, або до галузевих архівів вищого рівня.

Щодо звернення від учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС про підтвердження факту участі  у ліквідації аварії, то такі  документи на постійне  зберігання до архівного відділу не надходили і тому запити виконати неможл